Selasa, 10 Jun 2014

VITAMIN E SHAKLEE

VITAMIN E SHAKLEE


Assalamualaikum,..lama sungguh tak mengupdate blog nie,...hari nie barula dapat megupdate dengan lapang dada dan senang hati sebab 2 orang hero saya da lena dibuai mimpi,...Bulan Jun ni adalah bulan promo bagi Vitamin E Complex,..so, saya nakcerita sikit pasal vitamin E ni,...

Perbandingan Vitamin E Shaklee dengan Vitamin E di Pasaran

Vitamin E Shaklee diperbuat daripada soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E dan diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta) dan merupakan vitamin E yang paling lengkap di pasaran.


Kebaikan Vitamin E

1. Melindungi jantung- Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yg sihat ; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatkan kolestrol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet darah melekat ke dinding arterti; menghalang anemia hemolitik, dan penyakit jantung.

2. Mempertingkatkan kemampuan Reproduktif
- Kajian pada tahun 1924 , vitamin E mampu memulihkan kemampuan Reproduktif, sekiranya lelaki mengambil 600IU - 800 IU vitamin E sehari mampu tingkatkan kiraan sperma mereka.

3. Anti Penuaan
- 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, kurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik2 penuaan. Ia juga mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

4. Kelestarian tenaga
- Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen lebih

5. Memperbaiki arthritis
- Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, rawat bahu kejang,pening, buasir, dan sakit sendi

6. Menghalang keguguran
- Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom pra-haid dan sindrom menopous seperti hot flush

7. Memperbaiki parut
- Memperbaiki bengkak, ulser,..boleh terus sapu pada luka untuk menghilangkan kesan parut

Adakah anda mengambil vitamin E dalam kuantiti yg mencukupi??

- Untuk 400IU vitamin E, seseorang perlu mengambil makanan berikut untuk sel-sel sihat melawan radikal bebas. 1kg biji gandum , 500ml minyak sunflower, 8kg bayam, 500g badam.


Adakah vitamin E selamat??

- Di dalam buku Prescription for Longevity yang ditulis oleh Dr James Scala terdapat diskusi mengenai keselamatn vitamin E dengan terperinci. Secara global terdapat lebih dari 1000 laporan perubatan berkenaan keberkesanan dan keselamatan vitamin E. Kajian bertahun-tahun oleh University Harvard ke atas kedua-dua lelaki dan wanita membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakit jantung hampir 41% dan strok sehingga 33%. Kajian juga membuat kesimpulan dos selamat adalah 3,200IU

Kesan Kekurangan Vitamin E


- Penuaan kulit sebelum masa
- Rambut gugur
- Anemia

Cadangan

- untuk kesihatan- 1 kapsul sehari (slps makan)
- untuk anti penuaan dan sistem reproduktif - 2kali sehari; 1 kapsul setiap kali
- untuk menentang kanser dan hilangkan parut - 2kali sehari; 2 kapsul setiap kali


Sekiranya anda berminat untukmendapatkannya boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut..0192372259

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masa Itu Emas