Jumaat, 7 Jun 2013

SET LENGKAP UNTUK IBU HAMIL



SUPPLEMENT UTK IBU HAMIL YG LENGKAP DAN MAHUKAN KANDUNGAN YG SENTIASA SIHAT DAN PINTAR : -

B COMPLEX + OSTEMATRIX + VITALEA + VITA C + OMEGA GUARD DR SHAKLEE

KETERANGAN PRODUK : - 

VITALEA

Multivitamin dan multimineral yang membekalkan 28 jenis nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Ia mengandungi Beta Karotena untuk pemulihan dan perkembangan tisu; kalsium,, fosforus dengan vitamin C & D untuk kesihatan tulang dan penyusuan; Biotin dan Panthotenic Acid untuk metabolisma lemak dan Vitamin B12 untuk pembentukan sel darah merah. Maklumla ibu baru bersalin pasti banyak kehilangan darah

B COMPLEX

B Complex lengkap dengan 8 jenis vitamin B untuk kesihatan sarafs dan juga anti-stress. Ibu baru bersalin biasanya mengalami sedikit tekanan perasaan yang jika tak dibendung boleh membawa kepada meroyan. Berada dalam keadaan tertekan juga boleh memberi kesan kepada susu badan.

VITAMIN C

Vitamin C penting dalam penjagaan kolagen tubuh. Vitamin C membantu penyerapan zat besi bagi mengelakkan anemia di kalangan ibu baru bersalin. Ia juga penting untuk mencegah selesema.

ESP

Ibu baru bersalin memerlukan protein untuk membina kembali tisu-tisu dan memulihkan badan selepas selepas bersalin. Protein juga penting dalam penyusuan susu ibu.

OSTEMATRIX

Gabungan kalsium-magnesium-vitamin D dan mineral2 lain bukan saja baik untuk tulang dan gigi malah membantu dalam pembentukan sel darah dan mengelakkan sembelit.

OMEGA GUARD

- Baik utk perkembanga otak bayi, baik utk sisten saraf dan sendi, menurunkan kolestrol,mencantikkan kulit


** KALAU ANDA TAK NAK AMBIL SEMUA ITEM YG DICADANGKAN, JGN RISAU ANDA BOLEH PILIH IKUT KEPERLUAN DAN BAJET MASING2 YEA ; )

**PM/TEXT/WHATSAPP 0134909803,...FREE CONSULTANTCY ; )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masa Itu Emas