Jumaat, 7 Jun 2013

LECITHIN SHAKLEE


Kepada yg mementingkan penampilan diri dan berat badan ideal,...sudah tentunya akn memilih Lecithin Shaklee nie,..Ia dpt menguruskan badan dan membuang lemak berlebihan anda dgn cara yg selamat dan yg plg penting sihat!!! Rakyat Malaysia ramai yg menghadapi mslh obesiti,..lg  pon di Malaysia kebanyakan makanannya berlemak, tinggi kolestrol,msg dan bakal mengundang pelbagai penyakit,..penyakit yg plg utama da tntu lah obesiti @ kegemukan,...harga dan hasil drpd pengambilan lecithin nie amatlah berbaloi2 dan memuaskan,...ramai yg nk mengurangkan berat badan dan mencari supplement yg slmt dan bajet,..sudah tentulah LECITHIN,...Lecithin juga selamat diambil oleh ibu menyusu yg nak kuruskan badan seperti sebelum bersalin,...Jom, kita review dgn lebih lanjutt lagik kelebihan Lecithin nie,...


**Kebaikan Lecithin Shaklee

~Lecithin membantu mencegah penyakit yang berkaitan dengan lebihan lemak dalam badan, seperti darah tinggi, stroke, sakit jantung dan lain- lain. ini kerana lecithin bertindak sebagai pelarut lemak.

~ Lecithin memecahkan lemak, dan jika diambil untuk mengurangkan berat badan, dan jika anda turut bersenam, lecithin mampu membakar lemak dengan lebih cepat.

~ Lecithin juga berperanan dalam penyerapan zat- zat 
penting dari saluran darah ke dalam sel badan kita.

~ Lecithin membantu melindungi sel darah merah kita 
daripada serangan virus dan bakteria.

~ Lecithin sangat baik untuk meningkatkan daya ingatan. sebab itu lecithin dapat membantu mengelakkan kita daripada penyakit seperti alzheimer disease. lecithin adalah makanan otak dan saraf. 

~ Lecithin dapat membantu masalah insomnia. ianya sumber kepada hormon neurotransmitter yang membantu proses tidur.

~ Lecithin adalah asid lemak yang penting bagi paru- paru bagi mencairkan mukus dan melegakan irritation.

~Lecithin membantu mencegah eczema, kerana ia adalah zat kecantikan (untuk kulit, rambut).

~Lecithin bertindak sebagai pelincir kepada sendi- sendi badan kita.

~Lecithin diperlukan dalam penghasilan hormon epinephrine yang diperlukan bagi mencegah simptom menopause dan PMS

Sekiranya, anda ingin mendapatkan Lecithin, dapatkan khidmat nasihat lanjut dari saya,..pls contact me at TEXT/WHATSAPP 0134909803 @ hidayah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masa Itu Emas