Jumaat, 7 Jun 2013

CAROTOMAX


CAROTOMAX - VITAMIN UTK MATA & KANSER

Kandungan: 6 varieti karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidan seperti rumpair laut, tomato bukan GMO, biji anggur, Pot MArigold, Epal, Strawberi, Minyak sawit, Brokoli, ubi kentang, cantaloupe dan karot.

Mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk kesihatan mata, kulit dan membran mukosa.

1) Alpha dan Beta Carotene: Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang degenerasi penglihatan.

2) Lycopene: Bersifat anti-oksidan, menghalang penuaan organ

3) Lutein: Menyekat katarak

4) Zeaxanthin: Melindungi mata, menuras gelombang biru pendek berbahaya. 

- Masalah penglihatan bukan di kalangan warga emas sahaja yea,..pd masa kini, orang2 muda pon byk yg bermasalah dengan penglihatan,...terutamanya apabila suka berada depan komputer @ lappy dengan melayari internet, membuat tugasan dan sebagainya,...

Diantara simptom-simptom yang biasa dialami oleh pengguna komputer tegar ialah:

1. Sengal-sengal mata (eyestrain)
2. Kabur penglihatan
3. Mata kering (dry eyes)
4. Ketidakselesaan penglihatan
5. Sakit kepala.
6. Simptom-simptom lain yang turut disebabkan oleh penggunaan komputer seperti sakit dibahagian tengkuk dan juga belakang badan (back and neck pain).


Semua simptom-simptom diatas boleh digolongkan sebagai tanda-tanda bagi sindrom penglihatan penggunaan komputer (computer vision syndrome).





Apa yang dapat anda perolehi daripada pengambilan CarotoMax yang berterusan?

1.Mempertingkatkan daya penglihatan dan membantu mengurangkan masalah berkaitan mata seperti rabun malam, rabun dekat, mata kering, astigmatisma, presbyopic, mata lesu, glaucoma, katarak, floaters, eyebag dan lingakaran hitam pada mata.

2.Untuk kecantikan kulit - mampu melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan acne. Penggunaan luaran pula boleh digunakan untuk merawat scabies, acne, ulser kulit, pustule, etc.

3.Mengukuhkan sistem imun

4.Mencegah kanser - penggunaan yang berterusan mampu menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser terutamanya kanser paru-paru dan payudara.

Jika anda ingin memilikinya, sila hubungi saya segera 0134909803

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masa Itu Emas