Sabtu, 22 Jun 2013

Testimoni berjaya turunkan berat badan dengan Shaklee



Seronok dapat bantu customer turunkan berat.. 



Lepas 17hari consume



ESP

LECITHIN

HERBLAX
ALFALFA

customer ni trun 5kg. Makan semua macam biasa.. Cuma kawal kalori intake.

kredit to : najihah



hanya mengambil esp+chew vit c+vit e+alfalfa kulit makin cantik, bonus body bertambah slimmmm

testimoni ;
Baru 2 minggu guna produk Shaklee
Hasilnya:-
-Jerawat Kecut
-Parut mula pudar
-Body dah susut
Adik saya cakap,badan saya dah kurus,nanti kalau kurus sangat takut x sesuai dgn ketinggian saya.dia syorkan bagi je semua shaklee tu pada dia.
Waduh....waduh...mmg bijak adik saya.






RAMAI YG SELALU AMIK GLA DAN ESP SEBAB NK MENGATASI MSLH KESUBURAN, SENGGUGUT, PERIOD X TERATUR, JERAWAT, JERAGAT DAN NK DPTKAN KESIHATAN YG BAIK,..

TAPI DGN DUA SET INI MAMPU MEMBERI LEBIH DARIPADA APA YG ANDA MAHUKAN!!!

Testimoni Lecithin dan Cinch Shake Shaklee

Apa kata kita baca perkongsian dari salah seorang pengguna yang telah berjaya mengurangkan berat badannya dengan bantuan Shaklee.

"ok la..since I dah makan product shaklee CINCH and LECITHIN for a month...cube tekaa..dah berapa kilo berat saya turun??? heheh..jeng jeng jeng...I LOST....3 KG!!! 

Okla tu kan,,sebulan dapat turunkan 3Kg..kalau turun mendadak nnt badan akan cepat naik..Ok ape..bukannye I bersenam pun..hehe..saya akan minum Cinch around pukul 11.30pg after I dah breakfast.Then, saya kadang2 memang tak akan lunch pon sbb perut dah kenyang minum cinch tu..tapi saya akan lapar balik around 5-6pm. So time ni saya akan dinner dah..saya mmg dinner awal..nnt ayah saya marah. sbb biasa org cina dinner b4 7pm..so ..my father cam tula..nk tau berat saya dulu berapa? starting from 48kg..berat saya naik smpai 65kg..antara sebab2 nye saya dinner after 7pm.mmg sape makan lewat malam badan akan naik..so minum Cinch tu untuk gantikan makanan lain la.drpd ambik yg lemak n carbohydrate yang byk, baik minum cinch.lagipun cinch ni bukan sekadar mengenyangkan..tapi bakar lemak sekali,,n setiap malam b4 tido, saya akan ambik 3-4 capsule of Lecithin.yang ni pun bagus gak..mmg seriously bakar lemak. setakat ni if saya makan lecithin sahaja without cinch,at least I lost 200-300gram per day..sometimes till 400gram per day,,ok la tu lemak ilang byk tu sehari..dengan keadaan I yg bukannye bersenam nie..hehe..xsempat nk bersenam..bersenam ngan window shopping je.

So, sesape yg nak kuruskan badan tu..sangatla saya saran kan ambik product ni..lagipun shaklee ni dah lama wujud kat dunia ni. So, kewibawaan product dia tak dapat di ragui la..and skang ni pun..mane2 I pegi mesti org akan cakap..diet ek??nampak kurus la skang..heheso seronok bila ade orang cakap camtu..So, I decide to keep using this product until i reach my target weight,,tapi after dah smpai target pun still nak guna jugak..coz nak maintain la plak kan?? hehe..ok"

Credit

Dengan Shaklee pun dah berjaya turunkan berat badan, tu belum bersenam lagi tu. Kalau tambah dengan bersenam, confirm berat lagi cepat turun:)

HASILPENGAMBILAN GLA COMPLEX, ALFALFA DAN LECIHTIN SHAKLEE, TURUN 8KG DLM 5 BULAN,..

APE2 PON KENA AMIK SECARA KONSISTEN, KAWAL PEMAKANAN DAN KALAU RAJIN SENAMAN LG AWESOME KESANNYER

Esp shaklee ni bkn sj baek utk kesihatan,milkbooster, memberi tnga, mengenyangkan malah juga boleh menurunkan berat badan,,,yg pntg ambl scra konsisten,.,,kalau anda sudah kurus kulit anda pasti xkendur dan menggelebeh dgn esp nie !!!


hasil mengamalkan alfalfa + lecithin dari shaklee,..dapat lihat hasilnya dalam tempoh 6 bulan,..yg penting ambik secara konsisten 


Salam semua..adek za tag gmbar za dlu2 smlm.. za senyum je. Dulu za penah gemok smpy 72kg. Mcm2 diet za buat. Smpy za pnh mkn jm* y xboley mkn nasi langsung (rsa pening je).. za oso berkulit gelap sket dr adek2 y lain (ikut arwah ayah). Tp za pelik la npe baby dlu za cerah. Za xcaya pon ade product y boley mencerahkn sluruh tubuh. Za ckp betul..za sgt syg shaklee.. sbb:

1) za slim n msih ley mkn nasi.

2) kulit za cerah seluruh tubuh

3) apa2 parut kt badan za mudah memudar. Dlu smpy setahun xilang2 wlupn mlm2 duk tempek mcm2..skang dlm 2bln parut dalam n degil memudar.
4) wlupn tgok za xda jerawat.. za akn de jerawat kt muka masa menses.. n shhh.. de gak blkg bdn..oso parut ciken pox gak. Sblm amek shaklee penuh jerawat n parut blkg bdn. Skrg.. jerawat 0-0-0.. bekas jerawat je tggl 10% n area ats tgh2 blkg sbb brmyk kn bla peluh. Tp no worries za yakin akn ilang dlm 2bln lg. Clear trus..sbb y lain da clear pon.
Za jujurnya fikir.. ow.. muka je ade produk mcm2.. abes blkg bdn cne? Klu de losyen pon sape nk sapukn? Tgn xsmpy. So mmg mkn vit e n c sgt mmbntu. 
5) armpit y gelap kini nyata cerahnya. Dlu iye2 pkai deodorant nivea white. X function pon. Tp skrg da ley snyum sjak consume shaklee. 
6) org salu akn ckp umur za 22 @23thun skrg ni. Tp tahun 2013 ni za berumur 28tahun...
hasil pengambilan omega guard + lecithin +alfalfa,...ambil secara konsisten dan disiplin pst membuahkan hasil




SHAKLEE MAKE A BETTER ME..

Konsisten dgn supplement diet shaklee pasti memberikan kesan mantap pd anda jua luar dan dalaman..

Diet anda tentu lbh mudah dgn pakej diet shaklee..

Dptkan pakej diet shaklee dr distributor anda msg2..

Esp@cinch+alfalfa+omegaguard@lecithin


kalau nak kurus n bajet sedikit, bole try consume alfalfa dan lecithin nie,....walaupon set slimming bajet tetap mebuahkan hasil kalo anda berusaha, konsisten dan disiplin,.da berjaya trunkan berat badan 2kg dlm masa 2 minggu sahaja!!!! 






Hasil pengambilan cinch powder + alfalfa + lecithin,.... 

anda xpercaya? anda kena la cuba,..

x kenal maka xcinta,...

no editing,...





x percaya??? percayalah dgn set slimming shaklee,...ramai da cuba n mmg berhasil!!!

Testimoni diri sendiri. 

saya consume set inch loss shaklee

1. cinch shake
2. cinch mix tea
3. Herblax
4. Lecithin

Alhamdulilah..



consume set penyusuan + lecithin shaklee,..lepas bersalin dpt balik berat ideal ; )

Haaaa..ni la testimoni yg saya kata tu saya dah kurus selepas bersalin..ni bukan omong kosong ya ni benar2 kejadian..share history sikit..sebelum berdalin berat antra 58-60kg cmtu xigt berat yg betul tp dl range tu la..masa 6wks pregy buka buku merah berat 64kg.masa 40wks pregy berat 85kg ok nak cakap saya AMAT gemok masa pregy ms tu ramai org kutuk&cakap sy dh xboleh kurus.mmg rasa tercabar fobia pon ada sbb takut xkurus dh.bersalin 1oct 2012,lepas 1mgu bersalin berat 76kg..lepas 2bulan berat 70kg.mmg workout habis nk kurus dlm masa yg sama fully bf baby amik set menyusu SHAKLEE tujuan utama utk susu bdn sebab kerja nk simpan ebm utk fateh..fateh dekat 3bulan saya continue amik set mnyusu tp tambah SHAKLEE lecithin so bulan p1 tu trn 3kg..lepas tu tmbah SHAKLEE omega guard. Terus ambil tu sampai baby umo 7bulan dh dpt berat asal.baku saya pakai masa nikah MAY 2011 dijadikan pembakar semangat..taraaaaa dah bole pakai balik baju nikah tu..kelassss kan????saya sgt teruja&buktikan saya boleh kurus lepas bersalin..slim bersama SHAKLEE mmg selamat utk ibu2 yg menyusukan bayi sepenuhnya

jom dapatkan sekarang,....untuk penerangan lanjutt sila hubungi saya 0134909803

2 ulasan:

  1. mohon share gambar testimoni untuk sama2 majukan perniagaan kita..semoga Allah memurahkan rezeki admin :)

    BalasPadam
  2. saya mohon untuk share testimoni saya masih bru di shklee semoga dberi peluang n dimurahkan rezeki kitas semua...terima kasih..
    http://mardhiahzulkifli.blogspot.com/

    BalasPadam

Masa Itu Emas