Jumaat, 7 Jun 2013

OMEGA GUARD





Omega Guard adalah minyak ikan yg terbaik di dunia di mana ia mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak,..Satu hidangan omega guard menyediakan 990mg asid lemak omega 3.

Ultrtulen dan Bergred Farmaseutikal
- Omega dihasilakan melalui satu proses penyulingan proprietari tiga molekul yg memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan2 berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapt dalam kebanyakn jenis ikan.

Omega Guard - Bagus untuk otak, jantung, saraf, sendi dan kolestrol...Ia sangat bagus diambil oleh ibu hamil, ibu menyusu dan juga kanak2 untuk perkembangan otak,..Saya sendiri mengambilnya apabila mengandung dan sekarang saya dapat lihat kesaanya kepada anak saya,..ia mudah memahami dan mempelajari sesuatu yg diajari,...Omega juga dapat membantu masalah minor stroke, darah tinggi dan yang paling besttt ia adalah fat burner di mana ia dapat membakar lemak dgn lebih cepattttt,....sbb tu sy suka omega guard!!!!

KEBAIKAN OMEGA GUARD DR SHAKLEE : -

1) MENCERDASKAN OTAK

2) MENCEGAH STROKE

3) MELANCARKAN PEREDARAN DARAH

4) SUMBER TERBAIK GIZI JANIN PD IBU HAMIL

5) NUTRISI KEHAMILAN DAN PASCA KEHAMILAN

6) MEMELIHARA KECERAHAN PENGLIHATAN MATA

7) MENURUNKAN KADAR KOLESTROL DLM BADAN
 MEMBANTU DLM PENURUNAN BERAT BADAN

9) NUTRISI YG BAIK UTK TINGKATKAN DAYA INGATAN

10) PEMELIHARAAN PEMBULUH DARAH DAN KESIHATAN JANTUNG

11) BERTINDAK SBG ANTI HIPERTENSI DAN PEMBEKUAN DARAH

PM/TEXT/WHATSAPP 0134909803

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masa Itu Emas