Isnin, 2 Mac 2015

PROMO ESP SHAKLEE BUY 6 FREE 1 MAC 2015

PROMOSI ESP SHAKLEE BULAN MAC 2015


Hai!!!!! bulan Mac ni memang bulan yang sangat baik bagi penggemar energizing soy protein (esp)..bulan MAc 2015 ni ada promosi dengan setiap belian 6 tong esp akan dapat percuma 1 tong esp lagi...wahhh best kan?? puasa pun nak dekat harus standby esp ni sebab nak tenaga berterusan....



yang mana buat belian 2 tong esp pulak akan mendapat diskaun sebanyak 5%..seronokkan?? time ni la sape yang nak kurus, nak kulit gebu, nak tambah production susu, nak sihat, nak extra energy pakat borong esp ni...

Esp shaklee ni tak sama macam soya yang ada di pasaran..saya suka minum esp ni sebab ia tiada gula, tiada lemak, tiada kolestrol...jadi bagi pesakit diabetes elok sangat ambil,..ibu-ibu hamil yang mendapat diabetes ketika hamil jangan risau boleh amalkan esp ni,...

Saya mula amalkan esp ni sejak awal kehamilan anak kedua....sebab salah satu fungsi esp buat ibu hamil ialah menguatkan rahim..memang sangat penting buat saya yang setiap hari naik turun tingkat 4 sebab duduk rumah flat..dan sekat pejabat pon sama jugak dua tingkat dan hari-hari dekat 4 atau 5 kali naik turun..so, kalau ibu hamil yang ada masalah rahim lemah boleh terdedah kepada risiko keguguran,..Alhamdulillah ambil esp dari awal kandungan saya tiada masalah,..tak pernah lagi tumpah darah atau masalah lain timbul...

Esp ni bagus diambil bagi pesakit gastrik macam saya...saya setiap kali hamil akan alami alahan sampai 5 bulan..bila makan akan muntah..jadi, perut masuk angin..sejak ambil esp Alhamdulillah dah takde masalah gastrik perut rasa kenyang dan tidur pun lebih lena..

Esp memberi tenaga...sebab tu lah saya takkan 'miss' ambil esp setiap hari,..saya bekerja perlu pakai banyak tenaga ke sana ke sini, naik turun tangga..jadi esp ni lah sumber tenaga saya..

Sewaktu hamil saya menghidap diabetes atas faktor genetik dari bapa,...esp ni sangat bagus dalam mengawal diabetes...lagipun ia tiada gula jadi selamat bagi ibu hamil macam saya untuk amalkannya.

Esp juga adalah milkbooster...jadi bila saya mabil awal dari preggy lagi badan saya dah bersedia untuk penghasilan susu..sampai sekarang anak saya sudah berusia 11 bulan saya masih mampu memberi penyusuan secara eksklusif dengan amalkan esp shaklee..

Bagi yang nak kurus,..konsistenla dengan esp...sewaktu hamil 9 bulan berat badan saya naik sehingga 15 kh..selepas bersalin dengan amalkan set berpantang shaklee + esp berat saya turun 17kg selepas 3 bulan...ramai kawan-kawan yang puji walaupon dah beranak 2 badan slim dan menten macam anak dara...

Inilah serba sedikit kesan esp kepada saya..jom kita tengok apa lagi kelebihan esp...




KEBAIKAN ESP ???


- tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna,bahan pengawet, lemak dan kolestrol
- membantu dan membina dalam memperbaiki tisu badan
-  memberikan tenaga yang berpanjangan kepada tubuh di samping memperbaiki sel tubuh yang rosak
- baik untuk kesihatan jantung
- membantu mengekalkan kepejalan otot
- Glisemik yang rendah dapat membantu mengekalkan gula dalam darah yang normal
- membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolestrol normal, dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat

~ wanita yang ingin hamil - memulihara dan memelihara rahim wanita
~ wanita hamil - menguatkan rahim dan membantu pembentukan otot baby serta pertumbesaran
~ wanita yang menyusukan anak - ESP memperbanyakkan susu atau penggalak susu,..susu yang dihasilkan jugam penuh khasiat
~ bagi yang nak kurus - ESP mengenyangkan. kalau yang jenis suka mengunyahn tu, kurang sikit mengunyahnya sbb perut selesa dan kenyang
~ bagi yang nak sentiasa sihat - ESP memberi ketahanan badan dan pelengkap nutrien kepada badan.
~ bagi yang nak cantik - ESP menganjalkan kulit, menggebukan dan mencerahkan kulit
~ bagi yang berpuasa - ESP membekalkan tenaga



CARA PENGAMBILAN ESP : -


- Boleh bancuh air kegemaran anda seperti milo, horlicks, bandung bersama 1 sudu besar ESP..tetapi minuman berkafein seperti teh, nescafe dan kopi tidak boleh yea,..dengan air suam pon boleh tetapi air panas tidak boleh sebab suhu yang tinggi akan memusnahkan zat protein. Yang penting sehari anda tidak boleh mengambil lebih daripada 3 sudu ESP kerana ia akan membebankan buah pinggang untuk memprosesnya..


testimoni esp



turun 20kg selepas 4 bulan ambil esp


penghasilan susu badan makin bertambah


masalah stretch mark semakin pulih

jerawat dah hilang, kulit makin cerah dan gebu

sekiranya anda ingin dapatkan produk shaklee boleh hubungi saya

hidayah
pengedar klang/port klang
pengeposan seluruh msia
text atau whatsapp 019-2372259

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masa Itu Emas